ForumGez.Com

 

irc


Geri Git   ForumGez.Com > Hayat ve Eğlence Forumları > Forum Oyunları

Forum Oyunları Büyük bir keyifle vakit geçirebileceğiniz ve zevkli forum oyunları bölümümüzdür.


Düşün ki o Bunu Okuyacak?

Büyük bir keyifle vakit geçirebileceğiniz ve zevkli forum oyunları bölümümüzdür.


Kullanıcı Etiket Listesi

Like Tree20Beğeni(ler)

 
 
Seçenekler Stil
Alt 01.Haziran.2020, 03:36   #11
DurumuÇevrimdışı
Amookie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 2
Üyelik tarihi: 18.Mayıs.2020
Şehir: 34 İstanbul
Mesaj Sayısı: 902
Konu Sayısı: 576
Beğendikleri: 53
Alınan Beğeni: 92
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: none

Standart

Hiçbir yüz güzel değil senin yüzünden






  Alıntı
Alt 13.Haziran.2020, 21:32   #12
DurumuÇevrimdışı
Site Sahibi
Owner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 3
Üyelik tarihi: 18.Mayıs.2020
Şehir: 61 Trabzon
Mesaj Sayısı: 952
Konu Sayısı: 360
Beğendikleri: 354
Alınan Beğeni: 244
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: Bitkin

Standart

Hayatı sanaldan ibaret olan asosyal iki kelimeyi bir araya getiremeyen kişilik bozukluğundan kaynaklı kişisel gelişimini tamamlayamamış sıkıntılı insanlar ben Psikolog değilim uzman yardımı alın







Konu Owner tarafından (13.Haziran.2020 Saat 21:34 ) değiştirilmiştir.
  Alıntı
Alt 15.Haziran.2020, 12:33   #13
DurumuÇevrimdışı
Kıdemli Üye
Hesna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 47
Üyelik tarihi: 05.Haziran.2020
Şehir: 16 Bursa
Mesaj Sayısı: 110
Konu Sayısı: 13
Beğendikleri: 36
Alınan Beğeni: 46
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: none

Standart

Bi gider misin başımdan
Bi rahat bırak beni
Bi uzak dur

  Alıntı
Alt 03.Temmuz.2020, 23:47   #14
DurumuÇevrimiçi
Aytac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 1
Üyelik tarihi: 18.Mayıs.2020
Şehir: 08 Artvin
Mesaj Sayısı: 837
Konu Sayısı: 476
Beğendikleri: 87
Alınan Beğeni: 133
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: Acimasiz

Standart


Owner bunu beğendin





  Alıntı
Alt 04.Temmuz.2020, 15:09   #15
DurumuÇevrimdışı
Kıdemli Üye
Hesna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 47
Üyelik tarihi: 05.Haziran.2020
Şehir: 16 Bursa
Mesaj Sayısı: 110
Konu Sayısı: 13
Beğendikleri: 36
Alınan Beğeni: 46
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: none

Standart



Sizin sevdiğiniz gibi sizi sevmeyenleri, sevmeyin.

Owner bunu beğendin
  Alıntı
Alt 04.Temmuz.2020, 16:05   #16
DurumuÇevrimdışı
Site Sahibi
Owner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 3
Üyelik tarihi: 18.Mayıs.2020
Şehir: 61 Trabzon
Mesaj Sayısı: 952
Konu Sayısı: 360
Beğendikleri: 354
Alınan Beğeni: 244
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: Bitkin

Standart

Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır. Şu sıra hayranımız bol . Mesele şuki yıllardır kişisel gelişimini tamamlayamış Şizoid Kişilik Bozukluğu bulunan ve yıllardır forum camiasında bulunan kişileri kişileri olmadığı birşeye inandırıp o inandırmaya çalıştığı gerçek olmayan yalanın arkasına saklanarak yıldırmaya çalışan yapacağım edeceğim diyip bir icraatı bulunmayan normal hayatında bir yer edinenemiş zavallısın .

Biliyorum takip ediyorsun burayı ve zoruna gidiyor Normalde ben sizin gibi sevmem ama hakkını vermek lazım iki aylık bir sitenin googlede ilk sıralara gelmesi gibi

Sende Narsisistik Kişilik Bozukluğu var aşağıdaki yazacağım metin tam seni özetliyor güzel oku.


Bu kişilik bozukluğundaki insanlar benmerkezci olmanın nirvanasındadır diyebiliriz. Bu benmerkezcilik, kişinin kendini mükemmel, üstün ve her zaman ayrıcalıklı şekilde önde görmesidir. Sürekli kendini öven ve olduğundan daha önemli kendini gören insan tipleridir. Asla mağduru oynamazlar, tüm ilgi üzerlerinde olsun isterler. Sadece kendilerini düşündükleri için, davranışlarının, söylemlerinin ve hareketlerinin başka kişiler üzerinde ki etkisini önemsemezler ve kendilerini diğer insanların yerine koymadıklarından empati yetenekleri düşüktür. Dünya adeta kendi etrafında dönüyormuş zannederler. Bu yüzden diğerlerinin ilgi ve isteklerine duyarsızdırlar. Kendilerini beğenmiş olup, ön planda sadece kendilerini görmek isteyen kişilerdirler. Eşsiz olduklarını düşündüklerinden, karşı taraftan da buna bağlı ilgi ve alakayı isterler. Denkleri ile ilişki kurmak sosyalleşmek isterler yüksek konumda ki ve özel kişilerle ilgilenirler fakat bu kişiler kendilerini hiçe sayan sürekli onları yücelten yapıda olmalıdırlar. Bu kişiler ile ilişki kuran insanlar karşı tarafın duygusal yoksunluğunu ve ilgisizliğini fark ederler. Çünkü sorumluluk almazlar ve ilgi alakaları kendilerine dönüktür. Karşı tarafın varlığının onlar için tek önemi kendi iyilik hallerinde işe yaramasıdır. Dolayısıyla ilişkiye girmelerinin temelde iki nedeni olduğunu söyleyebiliriz. Ya kendilerini onaylatmak, mükemmelliklerini desteklemek için ya da kendilerini arzu ettikleri daha üst mertebeye taşımak, yüksek rütbeye ulaşmak için insanlarla ilişki kurarlar. Toplumsal sorumluluklar ile uzaktırlar, hiçbir şey vermeden almayı severler. Sürekli şekilde bir şeyleri harika yaptıklarını anlatarak karşı taraftan takdir beklerler ve benlik saygılarını yükseltirler. Onlara göre varlıkları bu dünyaya bir lütuftur bu yüzden sürekli iltifat beklerler. Mükemmel olduklarına inandırmak için çoğu şeyi yapacak potansiyeldedirler. Bunun için yalan söyleyebilir, inkar edebilir, aldatabilir ya da suç işleme eğiliminde olabilirler.


Piskolojik yardım almalısın. Benden sana abi tavsiyesi.

Aytac, Destina ve Charismax bunu beğendi






Konu Owner tarafından (04.Temmuz.2020 Saat 16:11 ) değiştirilmiştir.
  Alıntı
Alt 04.Temmuz.2020, 22:57   #17
DurumuÇevrimdışı
Banned
Charismax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 74
Üyelik tarihi: 03.Temmuz.2020
Şehir: 34 İstanbul
Mesaj Sayısı: 59
Konu Sayısı: 3
Beğendikleri: 18
Alınan Beğeni: 34
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: none

Standart

Alıntı:
Owner Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Gereksiz eleştiri gizli hayranlıktır. Şu sıra hayranımız bol . Mesele şuki yıllardır kişisel gelişimini tamamlayamış Şizoid Kişilik Bozukluğu bulunan ve yıllardır forum camiasında bulunan kişileri kişileri olmadığı birşeye inandırıp o inandırmaya çalıştığı gerçek olmayan yalanın arkasına saklanarak yıldırmaya çalışan yapacağım edeceğim diyip bir icraatı bulunmayan normal hayatında bir yer edinenemiş zavallısın .

Biliyorum takip ediyorsun burayı ve zoruna gidiyor Normalde ben sizin gibi sevmem ama hakkını vermek lazım iki aylık bir sitenin googlede ilk sıralara gelmesi gibi

Sende Narsisistik Kişilik Bozukluğu var aşağıdaki yazacağım metin tam seni özetliyor güzel oku.


Bu kişilik bozukluğundaki insanlar benmerkezci olmanın nirvanasındadır diyebiliriz. Bu benmerkezcilik, kişinin kendini mükemmel, üstün ve her zaman ayrıcalıklı şekilde önde görmesidir. Sürekli kendini öven ve olduğundan daha önemli kendini gören insan tipleridir. Asla mağduru oynamazlar, tüm ilgi üzerlerinde olsun isterler. Sadece kendilerini düşündükleri için, davranışlarının, söylemlerinin ve hareketlerinin başka kişiler üzerinde ki etkisini önemsemezler ve kendilerini diğer insanların yerine koymadıklarından empati yetenekleri düşüktür. Dünya adeta kendi etrafında dönüyormuş zannederler. Bu yüzden diğerlerinin ilgi ve isteklerine duyarsızdırlar. Kendilerini beğenmiş olup, ön planda sadece kendilerini görmek isteyen kişilerdirler. Eşsiz olduklarını düşündüklerinden, karşı taraftan da buna bağlı ilgi ve alakayı isterler. Denkleri ile ilişki kurmak sosyalleşmek isterler yüksek konumda ki ve özel kişilerle ilgilenirler fakat bu kişiler kendilerini hiçe sayan sürekli onları yücelten yapıda olmalıdırlar. Bu kişiler ile ilişki kuran insanlar karşı tarafın duygusal yoksunluğunu ve ilgisizliğini fark ederler. Çünkü sorumluluk almazlar ve ilgi alakaları kendilerine dönüktür. Karşı tarafın varlığının onlar için tek önemi kendi iyilik hallerinde işe yaramasıdır. Dolayısıyla ilişkiye girmelerinin temelde iki nedeni olduğunu söyleyebiliriz. Ya kendilerini onaylatmak, mükemmelliklerini desteklemek için ya da kendilerini arzu ettikleri daha üst mertebeye taşımak, yüksek rütbeye ulaşmak için insanlarla ilişki kurarlar. Toplumsal sorumluluklar ile uzaktırlar, hiçbir şey vermeden almayı severler. Sürekli şekilde bir şeyleri harika yaptıklarını anlatarak karşı taraftan takdir beklerler ve benlik saygılarını yükseltirler. Onlara göre varlıkları bu dünyaya bir lütuftur bu yüzden sürekli iltifat beklerler. Mükemmel olduklarına inandırmak için çoğu şeyi yapacak potansiyeldedirler. Bunun için yalan söyleyebilir, inkar edebilir, aldatabilir ya da suç işleme eğiliminde olabilirler.


Piskolojik yardım almalısın. Benden sana abi tavsiyesi.
Hocam ben bu yazından sizin hedefinizi bilmiyorum ama çok çok eskiden gerizekalı birini tanıyorum ona hitafen gibi olmuş bu hatta nickide klişedir sedat dal mı bal mı mal'mı ne adıda öyle birşeydi.. psikopat hayhalet nicki rap forumlarında birden fazla kişiliğe bürünürdü 100 üyelik kendi sitesinde vpn değişimi ile girerdi ve yıllarca kızlarla sevgili takılırdı bak bunds yetenekli hem yıllarca diyorum ayıkmadı kimse.. sonra bi seo meo uzmanıyım hackkerım diye dolandı etti lirik yazar milleti uyuturdu.. hep konuşurdu hayran bırakırdı ama icraat sıfırdı o lavuk aklıma geldi.. onu bi elime geçirenedim benden büyük birisi 13 sene falan geçti hala aklımda onu bulursam fena yapıcam bir çok kişinin hayalleri ile oynamıştı..
bu yazdığında galima onun gibi bir mala konuyu pek bilmiyorum kusura bakma.

Owner bunu beğendin
  Alıntı
Alt 04.Temmuz.2020, 23:22   #18
DurumuÇevrimdışı
Banned
Charismax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 74
Üyelik tarihi: 03.Temmuz.2020
Şehir: 34 İstanbul
Mesaj Sayısı: 59
Konu Sayısı: 3
Beğendikleri: 18
Alınan Beğeni: 34
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: none

Standart

Alıntı:
Charismax Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam ben bu yazından sizin hedefinizi bilmiyorum ama çok çok eskiden gerizekalı birini tanıyorum ona hitafen gibi olmuş bu hatta nickide klişedir sedat dal mı bal mı mal'mı ne adıda öyle birşeydi.. psikopat hayhalet nicki rap forumlarında birden fazla kişiliğe bürünürdü 100 üyelik kendi sitesinde vpn değişimi ile girerdi ve yıllarca kızlarla sevgili takılırdı bak bunds yetenekli hem yıllarca diyorum ayıkmadı kimse.. sonra bi seo meo uzmanıyım hackkerım diye dolandı etti lirik yazar milleti uyuturdu.. hep konuşurdu hayran bırakırdı ama icraat sıfırdı o lavuk aklıma geldi.. onu bi elime geçirenedim benden büyük birisi 13 sene falan geçti hala aklımda onu bulursam fena yapıcam bir çok kişinin hayalleri ile oynamıştı..
bu yazdığında galima onun gibi bir mala konuyu pek bilmiyorum kusura bakma.
Bi bana yanaşamamıştı herkesi ayakta uyutmuş valla.
neyse olur öyle şeyler jsdhftıdsfhgt

Owner bunu beğendin
  Alıntı
Alt 05.Temmuz.2020, 00:30   #19
DurumuÇevrimdışı
Site Sahibi
Owner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 3
Üyelik tarihi: 18.Mayıs.2020
Şehir: 61 Trabzon
Mesaj Sayısı: 952
Konu Sayısı: 360
Beğendikleri: 354
Alınan Beğeni: 244
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: Bitkin

Standart

Alıntı:
Charismax Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
Hocam ben bu yazından sizin hedefinizi bilmiyorum ama çok çok eskiden gerizekalı birini tanıyorum ona hitafen gibi olmuş bu hatta nickide klişedir sedat dal mı bal mı mal'mı ne adıda öyle birşeydi.. psikopat hayhalet nicki rap forumlarında birden fazla kişiliğe bürünürdü 100 üyelik kendi sitesinde vpn değişimi ile girerdi ve yıllarca kızlarla sevgili takılırdı bak bunds yetenekli hem yıllarca diyorum ayıkmadı kimse.. sonra bi seo meo uzmanıyım hackkerım diye dolandı etti lirik yazar milleti uyuturdu.. hep konuşurdu hayran bırakırdı ama icraat sıfırdı o lavuk aklıma geldi.. onu bi elime geçirenedim benden büyük birisi 13 sene falan geçti hala aklımda onu bulursam fena yapıcam bir çok kişinin hayalleri ile oynamıştı..
bu yazdığında galima onun gibi bir mala konuyu pek bilmiyorum kusura bakma.
Herkesin bi lameri var işte bizim lamer başka lamer






  Alıntı
Alt 05.Temmuz.2020, 00:44   #20
DurumuÇevrimdışı
Banned
Charismax - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 74
Üyelik tarihi: 03.Temmuz.2020
Şehir: 34 İstanbul
Mesaj Sayısı: 59
Konu Sayısı: 3
Beğendikleri: 18
Alınan Beğeni: 34
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: none

Standart

Lamer hackerların ayakçı çırakları değilmi haha eskiden çok kullanırdık lamer iş yapmaz demek benim lügatımda.. anlatırlar süslü laflar falan ama icraat fıss.. yav birşey yapıyorsan ses getirecek abi yapıcaksın konuşmıycaksın yaptıgını anlatıcaksın . saçma sapan işler bunlar.. size lameriniz ile bol şanslar dilerim . cidden her kimse zor insanlarla uğraşmak

  Alıntı
 

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı