ForumGez.Com

 

irc


Geri Git   ForumGez.Com > Genel Sağlık Forumları > Sağlıklı Hayat Forumları > Beslenme Ve Diyet


Sağlıklı bir beslenme düzeniyle kilo verebilmek için ne yapmalıyız


Kullanıcı Etiket Listesi

 
 
Seçenekler Stil
Alt 21.Temmuz.2020, 10:26   #1
DurumuÇevrimdışı
Site Sahibi
Owner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Üye No: 3
Üyelik tarihi: 18.Mayıs.2020
Şehir: 61 Trabzon
Mesaj Sayısı: 950
Konu Sayısı: 360
Beğendikleri: 353
Alınan Beğeni: 243
FG Ticaret Sayısı: (0)
FG Ticaret Yüzdesi: (%)
Ruh Halim: Bitkin

Post Sağlıklı bir beslenme düzeniyle kilo verebilmek için ne yapmalıyız

Sağlıklı beslenme şekli, sadece göbeğinize ve bel çevrenize iyi gelmekle kalmaz aynı zamanda kalp sağlığınız için de yararlıdır. Bazı sağlıklı besinlerden her gün tüketerek kardiyovasküler hastalık riskinizi kesinlikle azaltabilirsiniz. Kalp sağlığını artıran ve bel bölgesinde yağlanmayı azaltan çok sağlıklı sebze ve meyveler var. Özellikle işlenmemiş olarak tükettiğiniz bu besinlerle kendinizi hantal hissetmeniz mümkün değil.


Fındık, balık, kepekli tahıllar, zeytinyağı, taze sebze ve meyveler gibi kalp sağlığına yönelik gıdalar herkesin bildiği gibi çok faydalıdır. Ancak bazen bir bardak kırmızı şarap veya bir parça bitter çikolata tüketmekten de korkmamalısınız. Sağlıklı beslenmek aslında dengeli beslenmek ve çeşitlilik demektir. Sadece birkaç basit değişiklik, kardiyovasküler sağlığınız için büyük bir fark yaratabilir.

Aşağıda verilen nitelikli besin öğelerini tüketmek, sağlıklı kalmanıza ve kilo kontrolüne yardımcı olabilir:



Somon, ton balığı, uskumru, ringa balığı ve alabalık gibi omega-3 bakımından zengin deniz ürünleri yiyin.

Badem veya ceviz gibi bir avuç sağlıklı kuruyemiş açlığınızı giderir ve kalp sağlığını destekler.
Meyveler, besleyici öğeler ve liflerle doludur. Düzenli olarak yaban mersini, çilek, böğürtlen veya ahududu tüketmeyi deneyin.

Tohum tüketin. Keten tohumu, beden sağlığını artırmak için gerekli omega-3 yağ asitleri, lif ve fitoöstrojenler içerir. Chia tohumu da omega-3, lif ve protein sağlar.

Baklagiller tüketmelisiniz. Kuru fasulye, mercimek, nohut, börülce, barbunya veya Meksika fasulyesi gibi baklagiller; lif, B vitaminleri ve mineraller bakımından yüksektir.

120 ml’lik bir bardak kırmızı şarap (erkekler için günde iki, kadınlar için en fazla bir bardak) iyi kolesterol (HDL) seviyelerinin yükselmesine yardımcı olabilir.

Havuç, tatlı patates, kırmızı biber, domates ve balkabağı gibi kırmızı, sarı ve turuncu sebzeler, sağlıklı karotenoidler, lif ve vitaminlerle doludur.
Yeşil sebzelere yüklenin. Temel Reis çok haklıydı, ıspanak muhteşem bir besin! Kara lahana, pazı, brokoli ve kuşkonmaz, C ve E vitaminleri, potasyum, folat, kalsiyum ve lif gibi güçlü besinlerle doludur.

Portakal, kavun ve greyfurt gibi meyveler betakaroten, potasyum, magnezyum ve lif bakımından zengindir.

Bitter çikolata kalbiniz için faydalıdır. Çikolatadaki kakao oranına dikkat etmeli ve en az h kakao içeren çikolataları tercih etmelisiniz.






  Alıntı
 

Etiketler
beslenme, düzeniyle, için, kilo, sağlıklı, verebilmek, yapmalıyız

Seçenekler
Stil

Yetkileriniz
Konu Acma Yetkiniz Yok
Cevap Yazma Yetkiniz Yok
Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok

BB kodu Açık
Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-Kodu Kapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı


Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevap Son Mesaj
Daha sağlıklı dişler için Aytac Bunları Biliyor musunuz? 0 14.Haziran.2020 13:23
Aşağıdaki Üye Kaç Kilo ? Amookie Forum Oyunları 2 25.Mayıs.2020 05:21
Saçınızın sağlıklı olması için yapabilecekleriniz: Amookie Saç - Makyaj Bakımı 0 21.Mayıs.2020 05:03
Sağlıklı Kilo Verdiren Tok Tutan Smothie İçecek Tarifleri Amookie Beslenme Ve Diyet 0 20.Mayıs.2020 17:09
Beslenme ve Diyetetik Owner Meslek Tanıtımları 0 19.Mayıs.2020 20:05